10.11.2008

Oracle or burst

Mda.
Dragii de ei, s-au gandit sa ma sune. Sa imi spuna ca da, a fost data aprobarea.
Ca atare azi, ma voi duce sa semnez oferta Oracle.
Un capitol nou-nout, inca cateva puncte in biografie.
Adica Douglas Parfumerie;o echipa buna,oameni pe care ii cunosc personal , munca placuta(multa) si activitate cat se poate de sustinuta.
Dar dat fiind faptul ca un singur ficat si o singura viata, trebuie sa fac ceva ca sa le pastrez intregi.
Ca atare voi lasa in urma unele lucruri si am sa privesc doar inainte.
In rest, toate la fel, carti, aproape terminat casa de aranjat, ma mut in 2 3 saptamani(ceea ce e infim comparat cu data inceperii-Iunie).

Well, e cam 16.20, pe la 17 ar trebui sa plec intracolo.
O zi buna lume.

3 comentarii:

  1. Chiar daca a durat atat macar s-a dovedit ca oamenii lor stiu sa dea un semn. E de bun augur. Felicitari si multa Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie intr-un ceas cu cuc ma! Si chiar de nu dai berea aia, io tot ma bucur ca ai reusit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da.
    DAr m-am gandit eu mai bine si dupa ce Douglas a egalat oferat celor de la Oracle si au mai pus ceva pe langa, mi-am facut firma(IT Craft SRL) si o sa lucerz pe firma cu Douglas Parfumerie.Probabil ca o sa deschidem si in Buzau in magazin:D.

    RăspundețiȘtergere